Podstawowe kryteria wyboru hotelu na konferencję

Konferencje, warsztaty, szkolenia to już niemal codzienność w funkcjonowaniu niektórych firm. Zorganizowanie takich wydarzeń wymaga jednak profesjonalizmu i zadbania o każdy, najmniejszy nawet, detal. Jedną z kluczowych kwestii pozostaje zawsze wybór odpowiedniej lokalizacji. To, ona w znacznym stopniu, odpowiadać będzie za powodzenie całego przedsięwzięcia.

Planowanie konferencji
Aby konferencja się udała pod względem organizacyjnym, należy ją wcześniej właściwie zaplanować. Wybierając datę wydarzenia warto sprawdzić, czy branżowy kalendarz w tym czasie nie przewiduje podobnej imprezy. Nie chcemy mieć przecież konkurencji. Wcześniejsze ustalenie daty umożliwia nam także szukanie właściwej sali. Musimy mieć świadomość, że miejsce konferencji decyduje o jej prestiżu i wpływa na ocenę uczestników. W przypadku konferencji jednodniowych doskonałym wyborem będzie hotel w dużym ośrodku miejskim. W ten sposób maksymalnie ułatwimy wszystkim dojazd na spotkanie. Gdy organizujemy dłuższe, kilkudniowe wydarzenie, możemy pomyśleć o ośrodku, który zapewni uczestnikom konferencji nie tylko relaks, ale i dodatkowe atrakcje. Wówczas atrakcyjna lokalizacja np. hotel nad morzem czy w górach będzie ogromnym plusem.

Jakość obsługi przede wszystkim
Oferta sal konferencyjnych w Polsce jest w tej chwili niezwykle szeroka. Możemy wynająć salę nowoczesną, doskonale wyposażoną bądź luksusowe pomieszczenie, które zapewni uczestnikom pełnię komfortu. Sale stylizowane na historyczne będą z kolei pewnym odejściem od schematów i miłym zaskoczeniem dla gości.
Wiele hoteli jest w stanie zaproponować nam profesjonalny sprzęt audiowizualny i nagłośnieniowy. Część z nich zapewnia także obsługę konferansjerską, więc jeżeli organizujemy takie wydarzenie po raz pierwszy, możemy skorzystać z usług profesjonalistów.

Niepisaną zasadą stało się wręczanie uczestnikom konferencji, oczywiście poza stosownymi materiałami konferencyjnymi, także upominków. Chodzi o to, aby jak najlepiej zapisać się w pamięci naszych gości. Większość hoteli, zwłaszcza tych o wysokim standardzie posiada dodatkowe udogodnienia takie, jak strefa SPA & Wellness czy hotelowy basen. Doskonałym prezentem dla uczestników konferencji może być umożliwienie im nieodpłatnego korzystania z takich atrakcji.

Zobacz również

Kontakt

Tel: 802 654 198

E-mail: kontakt@pensjonatpodpilskiem.pl

ul. Kapitana Mieczysława Medweckiego 3, Kraków

Poradnik na temat odpowiedniego wyboru miejsca na potrzeby konferencji biznesowych i bankietów. Wskazówki dotyczące szkoleń kilkudniowych i możliwości organizacji ich w hotelach. Zapraszamy!